torsdag 27. november 2014

en sånn dag som betyr mer enn du først tror.


        


Disse bildene ble tatt i septmeber, jeg hadde bare vært her i et par uker, men denne kvelden tuslet jeg rundt i Dublin by alene, Etter en hel dag med turistsightseeing, sa jeg hadet til mine internajsonale venner og valgte å gå videre på egenhånd. Jeg hadde hørt det skulle være en gatefestival et sted, og jeg ville undersøke, men i det spaserte over broen ble jeg slått av det magiske kveldslyset, og jeg måtte stoppe opp. og mens jeg sto der, med lyset i ansiktet på vei til noe spennende, kjente for første gang at jeg hørte til, at det var riktig by for meg. så vakker og enkel. og at jeg mestret denne tilværelsen i seg selv. og det ga meg en kriblende følelse i magen;forventning, om at dette oppholdet skulle bli noe stort. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar